NBPM is gefuseerd met Aegis per 1-1-25. Forums Ledenforum Branche [ARCHIEF] Klachtenreglement

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #500
    Beheerder
    Sleutelbeheerder

    Klachtenreglement
    Vraag: juni 2017 al mijn stukken voor het kwaliteitsbureau ingediend, in dec. bericht dat mijn klachtenreglement niet wordt goedgekeurd. Vorig jaar wel goedgekeurd, sommige mentoren hebben dezelfde reglement en zijn goedgekeurd, maar nu wordt het bij mij afgekeurd. Wie hebben er wel goedgekeurde klachtenreglementen. Juridische documenten is niet mijn sterkste kant, dus als ik van iemand mag overnemen heel graag en hartelijk dank. BdR

    Antwoord: Beste B, de onze staat op de website, mag je over nemen. Hoef je alleen je eigen naam en situatie aan te passen.

    Antwoord: Soms kan het ook helpen om het kwaliteitsbureau te bellen en om uitleg te vragen.

    Antwoord: Dag B Ik zou bellen met het kwaliteitsbureau. Ze zijn heel wel bereid om uitleg te geven of er nog eens naar te kijken. Zeker als het de vorige keer goedgekeurd is. Wellicht staat er niet voldoende duidelijk in dat IEDEREEN mag klagen. Een klachtenreglement moet toch ook echt iets van jezelf zijn en binnen je eigen bedrijfsvoering passen. Succes

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.