Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sipko den BoerDeelnemer
Beste Astrid,
Ik heb wel ruimte voor een nieuwe client bij ASVZ in Rotterdam. Kunnen we even overleggen?
Met vriendelijke groeten,
Sipko den Boer
06-40367098
Sipko den BoerDeelnemerHet accountantsprotocol is overduidelijk geschreven voor bewindvoerders. Ik zou graag willen zien dat er onderscheid gemaakt wordt tussen deze verschillende functies.
Sipko den BoerDeelnemerAangezien de kwaliteitseisen voor mentoren, curatoren en bewindvoerders anders zijn, waarom geen aparte formulieren voor mentoren, curatoren en bewindvoerders?
Sipko den BoerDeelnemerIn de bijlage een schermafbeelding van de brief van de BD. Het duizelde mij toen ik de brief las, dus heb ik het er maar bij laten zitten.
Sipko den BoerDeelnemerIk ga straks even zoeken naar de brief vanvde BD waarin de argumentatie staat voor het besluit.
Sipko den BoerDeelnemerik heb hier een keer over gecorrespondeerd met de belastingdient. Ik had met opzet dezelde brief gestuurd als een collega mentor. Zij kreeg op grond van de brief btw vrijstelling en ik bleef btw plichtig. Hiermee heb ik aangetoont dat de bd hier willekeurig mee omgaat.
Sipko den BoerDeelnemerGoedemorgen collega’s, vanmorgen las ik het volgende:
Papieren coronapas binnenkort in bibliotheek en gemeentehuis aan te vragen https://www.nu.nl/tech/6158623/papieren-coronapas-binnenkort-in-bibliotheek-en-gemeentehuis-aan-te-vragen.html (via @NUnl)
Sipko den BoerDeelnemerGoedemorgen,
Wat ik mij afvraag is wat de aanleiding is voor dit initiatief van de demissionaire minister de Jong. Zijn er zoveel klachten? Op zich geen slechte zaak als er bijvoorbeeld een aanhangsel bij het plan van aanpak komt waarin staat wat de mentor wel en niet doet. Dit zal waarschijnlijk een omvangrijk document gaan worden met verwijzingen naar (zorg)wetgeving vanuit de overheid. Ik ben alleen niet zeker of dit kan voorkomen dat er over en weer verkeerde verwachtingen zijn. Niet iedereen leest in dit informatietijdperk alle informatie door. Verder hebben wij als mentor natuurlijk al een klachtenregeling. Misschien zouden de zorginstellingen alvast kunnen beginnen met een service level agreement.
Ben heel benieuwd naar de andere reacties.
Sipko den BoerDeelnemerHallo Robert,
Heb je gedacht aan Quarijn in Doorn. De nieuwbouw voor de Korsakov patienten is dit jaar in gebruik genomen.
Groeten,
Sipko
-
AuteurBerichten