NBPM is gefuseerd met Aegis per 1-1-25. Forums Ledenforum Rechtspraak [ARCHIEF] Klachten Kwaliteitsbureau CBM

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #416
    Beheerder
    Sleutelbeheerder

    Klachten Kwaliteitsbureau CBM
    Vraag: Geachte collega’s, Een vraag voor de beroepsvereniging: Ik heb begrepen dat de nieuwe kwaliteitseisen voor professionele mentoren pas in 2018 geëvalueerd zullen worden. Mijn ervaring is dat kwaliteitssystemen alleen tot stand kunnen komen door hoor en wederhoor. Ik vraag mij daarom af: 1. Of de beroepsvereniging klachten verzamelt over de protocollen en de manier waarop het kwaliteitsbureau CBM deze hanteert. 2. Of er een FAQ-sheet kan komen waarop de leden kunnen lezen welke klachten zijn teruggekoppeld naar het kwaliteitsbureau.  Met vriendelijke groeten, SdB

    Antwoord: Goed plan!

    Antwoord: Zeer de moeite waard! Graag actie van het bestuur om e.e.a. te coördineren.

    Antwoord: Goedemorgen S, Wij zijn drukdoende met het inrichten van een klachtencommissie waar ook ‘n afvaardiging van Mentorschap Nederland vertegenwoordigd zullen zijn. Als bestuur zullen wij uiteraard een terugkoppeling geven aan de leden van binnengekomen klachten en de wijze waarop deze zijn afgehandeld. De wijze waarop is nog te bespreken en jouw suggestie nemen we zeker mee. Overigens zijn we nog op zoek naar leden die in de klachtencommissie zitting willen nemen. Tot zover, KD

    Antwoord: Misschien begrijp ik het verkeerd, maar ik dacht dat de vraag niet ging over onze klachtencommissie, die klachten over mentoren behandelt, maar over de klachten die we als mentoren hebben over het kwaliteitsbureau. Of behandelen ze die ook? Dacht dat dit meer was voor het bestuur van onze vereniging, die dit terugkoppelt binnen het overlegorgaan van de overheid.

    Antwoord: Ik begrijp ook dat het gaat over klachten die wij als mentoren hebben over het Kwaliteitsbureau. Het lijkt mij de moeite waard als wij die klachten bundelen, en op een punt kunnen verzamelen. Ook een FAQ-sheet is zeker de moeite waard.  Groet, JvA

    Antwoord: Ja, mijn vraag ging inderdaad over klachten betreffende het kwaliteitsbureau. Had het bestuur iets anders begrepen?

    Antwoord: Inmiddels via wsh027@da.sebto.nl; namens NBPM ontvangen. Geen wenselijke manier, omdat dit mailadres er erg verdacht uitziet.

    Antwoord: S is de beheerder van de website dus niet verdacht

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.