Nieuwe klachtencommissie NBPM

Mentorschap Nederland heeft ons per brief laten weten dat zij een eigen klachtencommissie gaan optuigen. Zij beëindigen de samenwerking met de NBPM per 1 april 2024. Zie hieronder voor het schrijven van Mentorschap Nederland.

Gevolg:

In de statuten van de NBPM staat dat er een klachtencommissie moet zijn. We hadden graag gezien dat we de regeling met Mentorschap Nederland tot 1 juli 2024 (beoogde fusiedatum) hadden kunnen houden, maar dat is niet zo. Om aan de inhoud van de statuten te voldoen, heeft het bestuur een tijdelijke oplossing georganiseerd en op de bestuursvergadering van 17 april 2024 een nieuw klachtenreglement vastgesteld.

Klachtencommissie NBPM

De klachtencommissie NBPM bestaat per 1 april 2024. Leden zijn Hermine Naves (lid NBPM), Henk Slootweg (externe auditor) en Minoek Verdenius (oud-mentor, functie: lid). Het bestuur van de NBPM verzorgt de administratie.

Er is een eenvoudig klachtenreglement opgesteld, zie hieronder. De openbare website van de NBPM is aangepast.

Wijziging: In het eerste bericht staat dat een bestuurslid van NBPM lid is van de klachtencommissie. Dit is gewijzigd naar Hermine Naves.

3 gedachten over “Nieuwe klachtencommissie NBPM”

  1. Helmie Velders

    Fijn dat Henk en Minoek dit oppakken. Dank en fijne dag, Groet, Helmie Velders

  2. Aline van Rijswijk

    Fijn dat er nog een klachtencommissie wordt gefaciliteerd!
    In de klachtenprocedure staat dat de klachten schriftelijk moeten worden ingediend. Helaas staat er geen adres bij waar deze klachten naar toe gestuurd moeten worden. Kunnen jullie dit nog even kenbaar maken?

  3. Op het klachtenformulier staat het mailadres en een fysiek postadres van de NBPM. Waar zou je nog meer het adres willen hebben zien staan? Dan pas ik dat aan.

Laat een reactie achter